دسته‌ها
تحقیق سبک زندگی

مقاله درباره فیگورهای عکاسی

چگونه فیگور زیبایی بگیریم؟

دوست دارید درباره‌ی فیگور گرفتن برای یک عکس عالی اطلاعاتی بدست بیاورید؟ آیا می‌خواهید بدانید که چه فیگورهایی شما را لاغرتر نشان داده و یا اینکه باید چه کار کنید تا غبغبتان در عکس نیفتد؟ اگر جواب شما به سؤالات بالا مثبت بود، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید!

۱درست و قابل اعتماد بخندید

یک لبخند صادقانه، زیباترین و بهترین نتیجه را در عکس‌ها خواهد داشتهنگامی که در حال عکس گرفتن از شما هستند، چیزی را تجسم کنید که شما را شاد می‌کندیک لبخند زورکی، به ندرت قشنگ خواهد شد، پس به چیزی فکر کنید که شما را به خنده می‌اندازد یا به شما دلگرمی می‌دهد.

۲.اجازه ندهید که از پایین از شما عکس بیندازند

اگر عکاس برای انداختن عکس شما به حالت نیم خیز ایستاده است، حداقل ۴ قدم از او فاصله بگیریدعکس گرفتن از پایین، کلی به وزن شما در عکس می‌افزاید، و عکستان هم خوب از آب در نمی‌آیدبهترین حالت برای عکاس شما، این است که بالاتر از سطحی که شما قرار دارید یا حداقل دقیقاً از روبروی شما عکس بیندازدهنگامی که عکس شما از این موقعیت‌های استاندارد گرفته شود، لاغرتر و زیبا‌تر بنظر می‌رسید.

۳. بدنتان را بچرخانید

باسنتان را بچرخانید تا یک طرف بدنتان کاملاً رو به عکاس باشداین ژست بدن شما را لاغر و کشیده‌تر نشان خواهد دادبرای اینکه عکسی عالی بدست بیاید و فیگوری خوب بگیرید، باید شانه‌هایتان را هم خلاف جهتی که باسنتان را چرخانیده‌اید بچرخد.

۴. غبغبتان را مخفی کنید

کمی چانه‌تان را جلوتر ببرید و کمی هم پایین‌تر بیاورید، در این حالت از غبغبتان خلاص خواهید شدغبغب، ممکن است حتی در لاغرترین افراد هم در عکس‌ها به نمایش گذاشته شودبنابراین مراقب باشید که چانه‌تان چگونه در مقابل دوربین قرار گرفته است.

۵. همراه چه چیزی عکس می‌اندازید

چه چیزی نگه داشته‌اید؟ آیا می‌دانید که اگر در عکسی که انداخته‌اید یک شیشه‌ی آب جو یا نوشیدنی الکلی در دستتان باشد، مثل افرادی که دائم در مهمانی‌ها پلاس هستند بنظر می‌رسید؟ شاید این چیزی نباشد که انتظارش را دارید، پس مراقب چیزهایی که در دست گرفته‌اید یا نزدیکش ایستاده‌اید باشیداگر عکسی که می‌گیرید، برایتان مهم است، هیچ‌وقت نزدیک یا همراه با چیزهایی عکس نیندازید که توجه را از شما دور می‌کند.

شما برای خوب فیگور گرفتن چه ایده‌هایی دارید؟ تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *