دسته‌ها
تحقیق تناسب اندام تحقیق سبک زندگی

مقاله درمورد دوچرخه سواری مانند فرانسوی ها

دوچرخه سواری مانند فرانسوی‌ها

زمانی که مدرسه‌ای بودم، طبیعتا در ماه ژوئیه تعطیلاتم بود. در نتیجه، معمولا در خانه بودم و می‌توانستم «تور فرانسه» را در تلویزیون ببینم. من عاشق دیدن مناظر زیبای فرانسه بودم؛ اما همچنین مات و مبهوت قدرت و استقامت دوچرخه سواران نیز می‌شدم. من به تازگی مصاحبه‌ای از مردمی که مستقیما در این رویداد ورزشی شرکت می‌کنند را دیدم. آنها برخی از اسرار اینکه چطور ۳۵۰۰ کیلومتر را طی می‌کنند، به اشتراک گذاشتند.

اگر شما هم دوچرخه سواری را دوست دارید و می‌خواهید خودتان را برای یک مسابقه آماده کنید، این موارد را به ذهنتان بسپارید:

کربوهیدرات مصرف کنید

کربوهیدرات‌ها باید مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی وعده‌های غذایی شما باشند. به نظر می‌رسد که دوچرخه سواران، یک هفته پیش از مسابقه، چیزهایی مانند برنج، ماکارونی، شکلات و میوه‌های بیشتری می‌خورند. چیزهایی که منبعی عالی برای کربوهیدرات اند.

ماهی بخورید

اطمینان حاصل کنید که حداقل یکی از وعده‌های غذایی شما در روز حاوی ماهی نیز باشد. بعنوان مثال ماهی قزل‌آلا و تن، بدلیل وجود امگا۳، خواص ضد التهابی و افزایش جریان خون خیلی عالی هستند.

زردچوبه را فراموش نکنید

یکی از ترفندهایی که دوچرخه سواران بمنظور افزایش مقاومتشان بکار می‌برند، مصرف زردچوبه است! ثابت شده است که کورکومین زردچوبه به افزایش مقاومت عضلات تا ۲۰٪، فوق‌العاده کاربردی است.

مسابقه زمان تجربه نیست

در نزدیکی شروع مسابقه یا در حین مسابقه، نوشیدنی و غذاهای جدید را امتحان نکنید، ممکن است که تعادل بدنتان را از بین ببرند. در عوض، به مصرف خوراکی‌های همیشگی‌تان بپردازید و تغییرات را به بعد از مسابقه موکول کنید.

میوه‌های سرشار از آنتی اکسیدان

گیلاس بخورید! این میوه یک آنتی اکسیدان است و به عضلات شما کمک می‌کند تا سلامت مانده و از پارگی در امان بماند. همین اثر را می‌توانید با خوردن توت فرنگی، توت سیاه و یا تمشک نیز بدست بیاورید. با افزودن این میوه‌ها به ماست یا کورن فلکس خود، یک وعده‌ی غذایی عالی داشته باشید.

غذاهای مغذی بخورید

اگر شما منظما دوچرخه سواری می‌کنید، قطعا می‌دانید که این ورزش بسیار از شما انرژی می‌کشد؛ در نتیجه شما نیاز دارید تا وعده‌های غذایی‌تان را جدی بگیرید تا درست و حسابی عضله‌سازی کرده و کلی انرژی ذخیره کنید. برای این منظور وعده‌های غذایی مغذی نه فقط خوراکی‌ها و نوشابه‌های انرژی زا که سرشار از شکر فرآوری شده‌اند، جواب کارتان را می‌دهد.

آخرین نکته:

بنظر می‌رسد که خیار، سوپر غذای دوچرخه سواران است! کافئیک اسید خیار، اثر ضد التهابی دارد و سیلیکا نیز به شما کمک خواهد کرد تا استخوان، ماهیچه‌ها و تاندون‌هایتان باهم هماهنگ باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *