دسته‌ها
تحقیق آرایش و زیبایی

مقاله درمورد پوشیدن لکینگ

۶ نکته برای پوشیدن لگینگ

لگینگ این روزها در بین دختران جوان خیلی مد شده است، حتی خانم‌ها هم دوست دارند گاهی آن‌ها را بپوشند. راحتی و زیبایی لگینگ با هیچ لباس دیگری قابل مقایسه نیست. اگر شما هم مثل ما عاشق لگینگ هستید، پس باید نکاتی را هنگام پوشیدن آن‌ها در نظر داشه باشید. پس این مطلب را به دقت بخوانید تا از این نکات آگاه شوید:

۱. طرح‌های ساده انتخاب کنید

اگر اولین بار است که می‌خواهید لگینگ بپوشید، پس مدل‌های ساده را انتخاب کنید. طرح‌ها و رنگ‌های ساده گزینه‌های مناسب‌تری برای بار اول هستند. برای شروع، رنگ‌هایی مثل آبی و سیاه عالی هستند. رنگ‌های روشن را دفعه‌های اول نپوشید. بعد از مدتی که به پوشیدن لگینگ عادت کردید، به سراغ طرح‌هایی که دوست دارید بروید.

۲. قد مناسب‌تان را برگزینید

لگینگ با قد مناسبتان را انتخاب کنید. به دنبال حرف فروشنده‌ها یا مد بازار نباشید. اگر احساس می‌کنید سه ربع بهتان می‌آید، همان را انتخاب کنید. می‌توانید قد‌های متفاوت را امتحان کرده و از بین آن‌ها انتخاب کنید. لگینگ تا زیر زانو با یک تاپ بلند بسیار شیک است. قد لگینگ را با توجه به قد خودتان انتخاب کنید. اگر قد کوتاه هستید، لگینگ بلند مناسبتان است. و اگر قد متوسط و یا بلندی دارید، می‌توانید از قد کوتاه‌تر استفاده کنید.

۳. رنگ مناسب

لگینگ باید بر اساس وزن شما انتخاب شود. اگر اضافه وزن دارید، رنگ‌های روشن و جیغ را انتخاب نکنید. می‌توانید رنگ‌های تیره با نقش‌های کوچک بپوشید. اگر لاغر هستید، می‌توانید بدون نگرانی رنگ‌ها روشن بپوشید، و بسیار زیبا به نظر بیایید. رنگ‌های قرمز روشن و زرد با طرح‌های گوناگون به شما می‌آید. طرح‌ و نقش‌های کوچک نیز بسیار شیک خواهد بود.

۴. انتخاب لباس خیلی مهم است

ست کردن لگینگ با لباس مناسب خیلی مهم است. لگینگ با تی‌شرت کوتاه یک فاجعه است، هیچ‌وقت این کار را نکنید. بهتر است به سراغ تاپ گشاد یا تونیک بلند بروید. دامن کوتاه همراه با لگینگ مناسب گزینه جالبی است.

۵. پاشنه بلند به پا نکنید

درست است که کفش پاشنه بلند شما را زیبا‌تر جلوه می‌دهد، ولی نمی‌توانید آن‌ها را با لگینگ ست کنید. سعی نکنید صندل یا کفش پاشنه بلند را با لگینگ بپوشید، مخصوصاً در مهمانی‌های خودمانی. همیشه سعی کنید کفش با پاشنه کوتاه را با لگینگ‌تان ست کنید. چکمه هم می‌تواند گزینه‌ مناسبی باشد. اگر قدتان کوتاه است، همان کفش با پاشنه کوتاه را بپوشید. بهترین کفش برای ست کردن با لگینگ، کفش راحتی بدون پاشنه است.

۶. ترکیب مناسب

لباس‌ یا تی‌شرت کوتاه با لگینگ نپوشید. مهمترین نکته در پوشیدن لگینگ، پوشیده بودن باسن‌تان است. اگر می‌خواهید لگینگ بپوشید، همیشه تی‌شرت، بلوز یا تاپ بلند انتخاب کنید. انتخاب مناسب می‌تواند تحسین اطرافانتان را برانگیزد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *